Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Promocje
SOLO przezroczysta wypukła pokrywka z dziurką do kubków 14oz. - 100szt.
SOLO przezroczysta wypukła pokrywka z dziurką do kubków 14oz. - 100szt.
22,14 zł 12,40 zł 18,00 zł 10,08 zł
SOLO przezroczysta wypukła pokrywka z dziurką do kubków 16oz. - 100szt.
SOLO przezroczysta wypukła pokrywka z dziurką do kubków 16oz. - 100szt.
22,14 zł 12,40 zł 18,00 zł 10,08 zł
szt.
BWT Dzbanek filtrujący Penguin  2,7 l Electr. WHITE EEI
BWT Dzbanek filtrujący Penguin 2,7 l Electr. WHITE EEI
135,30 zł 110,99 zł 110,00 zł 90,24 zł
szt.
SOLO przezroczysty kubek 14oz. (414ml) - 100szt.
SOLO przezroczysty kubek 14oz. (414ml) - 100szt.
36,90 zł 26,60 zł 30,00 zł 21,63 zł
szt.
SOLO przezroczysty kubek 16oz. (473ml) - 100szt.
SOLO przezroczysty kubek 16oz. (473ml) - 100szt.
41,82 zł 34,40 zł 34,00 zł 27,97 zł
szt.
Kubek jednorazowy z pokrywką 16oz. (473ml) - 100szt.
Kubek jednorazowy z pokrywką 16oz. (473ml) - 100szt.
63,96 zł 46,80 zł 52,00 zł 38,05 zł
szt.
Czekolada Musetti Tiramisu 15 saszetek
Czekolada Musetti Tiramisu 15 saszetek
51,51 zł 40,00 zł 41,88 zł 32,52 zł
szt.
Czekolada Musetti Pistacchio 15 saszetek
Czekolada Musetti Pistacchio 15 saszetek
51,51 zł 40,00 zł 41,88 zł 32,52 zł
szt.
Social Media

Facebook     Instagram     Google Maps

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 515 914 391.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@kawosfera.pl lub telefonicznie: 515 914 391. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

NEWSLETTER
Zapisz się do naszego newslettera i zgarnij kupon rabatowy o wartości 10zł na zakupy.* Bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami i promocjami.
*Przy zamówieniu za min. 150zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl