Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Promocje
Młynek do kawy Fiorenzato F64 Evo czarny połysk NOWY WYŚWIETLACZ
Młynek do kawy Fiorenzato F64 Evo czarny połysk NOWY WYŚWIETLACZ

4 386,97 zł

Cena regularna: 6 267,10 zł

3 566,64 zł

Cena regularna: 5 095,20 zł

szt.
Filtr BWT Bestmax PREMIUM M (2 700 / 3 240 litrów)
Filtr BWT Bestmax PREMIUM M (2 700 / 3 240 litrów)

682,71 zł

Cena regularna: 803,19 zł

555,05 zł

Cena regularna: 653,00 zł

szt.
Kawa ziarnista Costadoro Coffee Lab 1kg ziarno
Kawa ziarnista Costadoro Coffee Lab 1kg ziarno

145,02 zł

Cena regularna: 161,13 zł

117,90 zł

Cena regularna: 131,00 zł

szt.
Automatyczny młynek do kawy Fiorenzato F64 Evo biały połysk
Automatyczny młynek do kawy Fiorenzato F64 Evo biały połysk

4 386,97 zł

Cena regularna: 6 267,10 zł

3 566,64 zł

Cena regularna: 5 095,20 zł

szt.
Herbata Burlinghton Earl Grey 500 saszetek
Herbata Burlinghton Earl Grey 500 saszetek

167,28 zł

Cena regularna: 209,10 zł

136,00 zł

Cena regularna: 170,00 zł

opakowanie
Kawa ziarnista Costadoro Deciso/Super 1kg ziarno
Kawa ziarnista Costadoro Deciso/Super 1kg ziarno

131,31 zł

Cena regularna: 145,90 zł

106,76 zł

Cena regularna: 118,62 zł

szt.
Młynek do kawy Fiorenzato F64 Evo PRO czarny połysk NOWY WYŚWIETLACZ
Młynek do kawy Fiorenzato F64 Evo PRO czarny połysk NOWY WYŚWIETLACZ

5 292,40 zł

Cena regularna: 7 560,57 zł

4 302,76 zł

Cena regularna: 6 146,80 zł

Herbata Burlinghton Pure Green 500 saszetek
Herbata Burlinghton Pure Green 500 saszetek

167,28 zł

Cena regularna: 209,10 zł

136,00 zł

Cena regularna: 170,00 zł

opakowanie
Młynek do kawy Fiorenzato F64 Evo PRO czarny mat NOWY WYŚWIETLACZ
Młynek do kawy Fiorenzato F64 Evo PRO czarny mat NOWY WYŚWIETLACZ

5 292,40 zł

Cena regularna: 7 560,57 zł

4 302,76 zł

Cena regularna: 6 146,80 zł

szt.
Herbata Burlinghton Green Mint 500 saszetek
Herbata Burlinghton Green Mint 500 saszetek

167,28 zł

Cena regularna: 209,10 zł

136,00 zł

Cena regularna: 170,00 zł

opakowanie
Młynek do kawy Fiorenzato F4 Evo czarny
Młynek do kawy Fiorenzato F4 Evo czarny

3 220,14 zł

Cena regularna: 4 600,20 zł

2 618,00 zł

Cena regularna: 3 740,00 zł

szt.
Herbata Burlinghton Digestive 500 saszetek
Herbata Burlinghton Digestive 500 saszetek

177,12 zł

Cena regularna: 221,40 zł

144,00 zł

Cena regularna: 180,00 zł

opakowanie
Nowości
Mleko  MILA LAT UHT 1/1 INTERNO
Mleko MILA LAT UHT 1/1 INTERNO

6,00 zł

Cena regularna: 7,90 zł

6,00 zł

Cena regularna: 7,90 zł

szt.
Znajdź nas na Social Media

Aktualne promocje, dostawy, ciekawostki:

Facebook     Instagram     Google Maps

 

Częste pytania

<div>
<p>Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.</p>
<p><span style="font-size: small;"><strong>Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:</strong></span></p>
</div>
<ul>
<li style="margin-bottom: 3px;"><a href="#dostepnosc">Jak sprawdzić dostępność produktów?</a></li>
<li style="margin-bottom: 3px;"><a href="#stan">Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?</a></li>
<li style="margin-bottom: 3px;"><a href="#dostawa-czas">Jak długo będę czekać na przesyłkę?</a></li>
<li style="margin-bottom: 3px;"><a href="#dostawa-formy">Jakie występują formy dostawy?</a></li>
<li style="margin-bottom: 3px;"><a href="#dostawa-cena">Ile zapłacę za przesyłkę?</a></li>
<li style="margin-bottom: 3px;"><a href="#platnosc">Jak zapłacić za zamówienie?</a></li>
<li style="margin-bottom: 3px;"><a href="#odbior">Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?</a></li>
<li style="margin-bottom: 3px;"><a href="#kupony">Co to są kupony rabatowe?</a></li>
<li style="margin-bottom: 3px;"><a href="#przechowalnia">Co to jest przechowalnia?</a></li>
<li style="margin-bottom: 3px;"><a href="#vat">Czy mogę otrzymać fakturę VAT?</a></li>
<li style="margin-bottom: 3px;"><a href="#edycja">Jak zmienić moje zamówienie?</a></li>
<li style="margin-bottom: 3px;"><a href="#anulowanie">Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?</a></li>
<li style="margin-bottom: 3px;"><a href="#przesylka">Gdzie jest moja przesyłka?</a></li>
<li style="margin-bottom: 3px;"><a href="#gwarancja">Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?</a></li>
<li style="margin-bottom: 3px;"><a href="#reklamacja">Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?</a></li>
<li style="margin-bottom: 3px;"><a href="#zwrot">Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?</a></li>
</ul>
<p> </p>
<p><a href="#zwrot"><br /></a></p>
<p> </p>
<hr style="width: 60%;" />
<p> </p>
<p><a href="#zwrot"><br /></a></p>
<p> </p>
<p> </p>
<h3>Jak sprawdzić dostępność produktów?</h3>
<p> </p>
<p>Wszystkie produkty, przy których widnieje ikonka "Do koszyka" są dostępne. Dokładamy wszelkich starań, aby na bieżąco aktualizować stany magazynowe. Jeżeli jesteś bardzo zainteresowany produktem przy którym brakuje ikonki "do koszyka", daj nam znać poprzez email: <strong><em>info@kawosfera.pl</em></strong> lub telefonicznie: <strong><em>515 914 391</em></strong></li>

</ul>
<p> </p>
<hr style="width: 60%;" />
<p> </p>
<h3>Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?</h3>
<p> </p>
<p>Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.</p>
<p> </p>
<hr style="width: 60%;" />
<p> </p>
<h3>Jak długo będę czekać na przesyłkę?</h3>
<p> </p>
<p>Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.</p>
<p> </p>
<h3 style="text-align: center;"><span style="color: #808080;"><strong>Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy</strong></span></h3>
<p> </p>
<p>Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.</p>
<p style="text-align: right;"><strong>» <a href="/czas-realizacji-zamowienia">szczegółowy opis realizacji zamówień</a></strong></p>
<p> </p>
<hr style="width: 60%;" />
<p> </p>
<h3>Jakie występują formy dostawy?</h3>
<p> </p>
<p>W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:</p>
<ul>
<li>firma kurierska</li>
<li>odbiór osobisty</li>
</ul>
<p style="text-align: right;"><strong>» <a href="/koszt-dostawy">szczegółowy opis form dostawy</a></strong></p>
<p> </p>
<hr style="width: 60%;" />
<p> </p>
<h3>Ile zapłacę za przesyłkę?</h3>
<p> </p>
<p>Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych. W przypadku artykułów zakupionych w Promocji, nie ma możliwości skorzystania z akcji promocyjnej "Darmowa Dostawa powyżej 400zł", gdyż promocje się nie łączą.</p>
<p> </p>
<p style="text-align: right;"><strong>» <a href="/koszt-dostawy">szczegółowy cennik dostaw</a></strong></p>
<p> </p>
<hr style="width: 60%;" />
<p> </p>
<h3>Jak zapłacić za zamówienie?</h3>
<p> </p>
<p>W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:</p>
<ul>
<li>przelew na konto bankowe,</li>
<li>płatność za pobraniem,</li>

<li> płatność przy odbiorze w siedzibie firmy - TYLKO GOTÓWKA  </li>

</ul>
<p style="text-align: right;"><strong>» <a href="/formy-platnosci">szczegółowy opis form płatności</a></strong></p>
<p> </p>
<hr style="width: 60%;" />
<p> </p>
<h3>Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?</h3>
<p> </p>
<p>Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem:<em> ul. Tadeusza Micińskiego 11/25 (parter), 51 -152 Wrocław</em>. Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przed przyjazdem prosimy o kontakt tel. <em>+48. 71 758 45 09 lub 500 162 820. </em> Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.</p>
<p> </p>
<hr style="width: 60%;" />
<p> </p>
<h3>Co to są kupony rabatowe?</h3>
<p> </p>
<p>W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. </p>
<p>Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.</p>
<p> </p>
<hr style="width: 60%;" />
<p> </p>
<h3>Co to jest przechowalnia?</h3>
<p> </p>
<p>Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają <strong>tylko zalogowani użytkownicy. </strong></p>
<p>Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.</p>
<p> </p>
<hr style="width: 60%;" />
<p> </p>
<h3>Czy mogę otrzymać fakturę VAT?</h3>
<p> </p>
<p>Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.</p>
<p>Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.</p>
<p> </p>
<hr style="width: 60%;" />
<p> </p>
<h3>Jak zmienić moje zamówienie?</h3>
<p> </p>
<p>Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: <strong><em>515 914 391</em></strong>.</p>
<p> </p>
<hr style="width: 60%;" />
<p> </p>
<h3>Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?</h3>
<p> </p>
<p>Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: <strong><em>515 914 391</em></strong>.</p>
<p> </p>
<hr style="width: 60%;" />
<p> </p>
<h3>Gdzie jest moja przesyłka?</h3>
<p> </p>
<p>Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.</p>
<p> </p>
<hr style="width: 60%;" />
<p> </p>
<h3>Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?</h3>
<p> </p>
<p>Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.</p>
<p style="text-align: right;"><strong>» <a href="/reklamacje-i-zwroty">warunki gwarancji i serwisu</a></strong></p>
<p> </p>
<hr style="width: 60%;" />
<p> </p>
<h3>Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?</h3>
<p> </p>
<p>Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: <em><strong><strong><em>515 914 391</em></strong></strong></em>.</p>
<p>W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.</p>
<p style="text-align: right;"><strong>» <a href="/reklamacje-i-zwroty">szczegółowa procedura reklamacji</a></strong></p>
<p> </p>
<hr style="width: 60%;" />
<p> </p>
<h3>Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?</h3>
<p> </p>
<p>Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.</p>
<p style="text-align: right;"><strong>» <a href="/reklamacje-i-zwroty">opis reklamacji i zwrotów</a></strong></p>

NEWSLETTER
Zapisz się do naszego newslettera i zgarnij kupon rabatowy o wartości 10zł na zakupy.* Bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami i promocjami.
*Przy zamówieniu za min. 150zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl